AJJM SORRY, TATTA DE CHILL!

Jag tror det var många som tyckte det var lågt skrivet i inlägget Nät's da maddafakking skit
eftersom det var ni läsare såg det som att world of warcraft med konstigt dagsrytm ( eller vad det heter ) är något som jag "ogillar" . Då kan jag säga direkt till er, Har inget emot det, och har själv liksom kompisar, en bror och andra älskade som gillar att spela i flera 100tals timmar,

Men enligt MIG så är det gränsen för MIG. Tyvärr pratade inte om er...










Förstår ni typ hur jag menar? okej liksom min broder sitter o spelar playstation dygnet runt, jag gillar inte att han gör det men accepterar o förstår om han gillar det,
hoppas ni fatta nu va jag menar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0